Termenii si Conditiile de Inscriere la Cursuri

Site-ul https://cursuri.ciseo.ro este un calendar online in care sunt prezentate data, preturile, facilitatile si toate beneficiile cursurilor in sistem open (deschis publicului) pe care CISEO® Agentia pentru Certificare & Implementare Standarde Europene in Organizatii (CISEO Registrar SRL) le promoveaza si care sunt organizate in toate regiunile tarii, pentru diverse standarde internationale si cu diverse acreditari, nationale sau internationale. Scopul acestui catalog online este de a facilita accesul la informatii complete si actualizate, precum si de a eficientiza procesul de inscriere la curs.

Deschide capitolele de mai jos si documenteaza-te despre termenii si conditiile de inscriere la cursurile CISEO:

PASII DE INSCRIERE LA CURSURILE CISEO

Care sunt pasii de inscriere la curs?

1.Rezervarea online a locului la curs, in catalogul https://cursuri.ciseo.ro/

         Nota:

  • Verifica Politica de reduceri & bonusuri si foloseste codul care se aplica in cazul tau, pentru a beneficia de reducere de pret! Detalii aici: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/
  • Catalogul functioneaza corect cu browser Mozilla Firefox / Google Chrome / orice alt browser de internet, cu exceptia Internet Explorer. Te rugam sa folosesti unul dintre browserele mentionate mai sus cand adaugi locuri, completezi si trimiti cererea ta de informare / rezervare, pentru a te asigura ca sunt afisate corect toate campurile si cererea ta ajunge la noi!

2. Completarea si transmiterea formularului de inscriere “Acord Ferm de Participare la curs”, pe adresa email cursuri@ciseo.ro .

Nota:

  • Termenul limita de inscriere la curs (transmiterea formularului completat si semnat) este de 30 zile inainte de data de incepere a cursului. Pentru acordurile semnate, trimise dupa expirarea termenului limita, nu se garanteaza acceptarea inscrierii la curs si se percepe, suplimentar fata de pretul standard, o taxa de inscriere urgenta.
  • Formularul poate fi descarcat de aici: https://ciseo.ro/acord-cursuri-ciseo/
  • In cazul in care link-ul de mai sus nu poate fi accesat direct, te rugam sa-l copiezi direct in browserul de internet si sa dai Enter.
  • Vezi aici ”Cum se completeaza si se trimite Acordul de Participare la curs?”
  • Formularul se poate trimite pe email fara a trece obligatoriu prin pasul 1 de mai sus.
  • Beneficiaza de Reducerea pentru Inscriere Online:

Pentru a beneficia de reducere, foloseste codul cuponului care se aplica in cazul tau. De exemplu: CISEO_ONLINE . Acest cod se introduce in pagina “Cerere in curs de trimitere”, in rubrica speciala “Apply Discount” disponibila dupa ce se adauga cursurile & locurile la cererea de informare sau de rezervare. Inainte de a apasa butonul “Trimite cererea ta”, trebuie sa apesi butonul “Apply Discount”, pentru a se aplica discountul si a se calcula pretul total corect.

Verifica Politica de reduceri & bonusuri si foloseste, la data rezervarii locului, codul care se aplica in cazul tau, pentru a beneficia de reducere de pret! Detalii aici: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/

  • Dupa ce ne vei trimite acordul tau oficial de participare, vei primi pe e-mail confirmarea rezervarii locului tau la curs.

3.Primirea proformei:

Proformele se emit dupa ce se confirma sustinerea cursului, de exemplu dupa ce primim acorduri / contracte de inscriere de la minim 4 – 7 persoane pentru cursul organizat de CISEO sau dupa ce formatorul ne instiinteaza ca are grupa formata in cazul unui curs organizat integral de formator.

Nota:

  • Dupa transmiterea formularului tau de inscriere, un reprezentant CISEO te va contacta pentru confirmarea datelor. Ulterior, vei primi pe e-mail factura proforma.

4.Achitarea pretului cursului in contul mentionat in proforma. Prima transa se achita la data primirii proformei (cu minim 30 zile inainte de data de cursului). Diferenta se achita cu minim 14 zile inainte de data inceperii cursului.

Nota:

  • Cursul trebuie sa fie achitat integral cu minim 14 zile inainte de data de incepere, altfel procesul de inscriere nu poate fi considerat finalizat.
  • Detaliile legate de modalitatea de plata, conditii de renuntare si returnarea taxei sunt descrise la rubrica “Termeni si Conditii de Inscriere la Cursuri”.

5. Confirmarea achitarii pretului cursului: Dupa efectuarea fiecarei plati, trimite-ne pe adresa e-mail cursuri@ciseo.ro confirmarea ca ai achitat pretul cursului, conform proformei primite.

Nota:

  • In cazul in care nu ne vei instiinta ca ai efectuat plata, nu iti vom putea asigura locul la curs.
  • In cazul cursurilor autorizate ANC, va fi necesar sa ne transmiti documentele suplimentare mentionate la sectiunea “Termeni si Conditii de inscriere la Cursuri”.

5. Inscriere finalizata:  Te rugam sa tii cont de faptul ca numai dupa confirmarea platii integrale, participarea ta este asigurata iar noi te vom tine la curent cu toate detaliile organizatorice.

FORMULARUL DE INSCRIERE “ACORD FERM DE PARTICIPARE LA CURS” – CONTRACT IN FORMA SIMPLIFICATA

De unde obtin Formularul de inscriere ““Acord Ferm de Participare la Cursurile CISEO”?

Formularul “Acord Ferm de Participare la Cursurile CISEO” poate fi descarcat din e-mailul primit din catalog imediat dupa rezervarea online a locului la curs sau, in cazul in care intampini dificultati, il poti descarca direct de la acest link: http://ciseo.ro/acord-cursuri-ciseo/ . In cazul in care link-ul de mai sus nu poate fi accesat direct, te rugam sa-l copiezi direct in browserul de internet.

 

Ce tip de formular de inscriere sa aleg, dintre cele doua disponibile aici: https://ciseo.ro/acord-cursuri-ciseo/  

Selecteaza tipul de formular potrivit in cazul tau, in functie de  tipul participarii tale:

– daca doresti sa participi la curs in calitate de persoana fizica si factura sa se emita pe numele tau, descarca formularul “Acord de participare la curs pentru PERSOANE FIZICE”.

– daca doresti sa participi la curs trimis de Compania pentru care lucrezi sau faci inscrierea pentru mai multi colegi din echipa ta, iar factura se va emite pe societate, descarca formularul “Acord de participare la curs pentru COMPANII”.

Cum se completeaza si se trimite Acordul de Participare la curs?

Documentul oficial de inscriere la curs este formularul „Acord Ferm de Participare la curs CISEO”, completat si semnat de participant (in cazul persoanelor fizice) sau semnat de reprezentantul legal (in cazul companiilor). De asemenea, in cazul companiilor, formularul este necesar sa fie stampilat.

Acesta se completeaza astfel:

“Acordul de participare la curs pentru PERSOANE FIZICE” trebuie completat integral cu datele complete ale participantului la curs, care vor fi mentionate si pe diploma, si cu datele de facturare, apoi semnat de persoana fizica ce participa la curs si achita taxa de participare.

-“Acordul de participare la curs pentru COMPANII” trebuie completat integral cu datele de facturare si datele complete ale fiecarui participant la curs, stampilat si semnat doar de Reprezentantul Legal al Companiei (Administrator sau Manager General).

Te rugam sa acorzi atentie deosebita introducerii acestor date pentru ca in baza lor se va emite atat factura, cat si diploma.

In cererea trimisa online pentru rezervarea locului la curs sunt solicitate doar date sumare si nu date complete de identificare. In formularul de inscriere “Acord de participare la Cursurile CISEO” datele participantilor trebuie completate integral, pentru fiecare participant.

Datele furnizate in acest Acord vor fi utilizate pentru completarea altor documente oficiale (Formularul de participare/ Contractul de prestari servicii, Factura proforma, Factura fiscala, Diploma/Certificatul de absolvire). Furnizarea de date incomplete sau nereale conduce la neacordarea / suspendarea / anularea de catre CISEO a dreptului de utilizare a Site-urilor si Serviciilor CISEO.

Acest document oficial – „Acordul de participare la curs CISEO” tine loc de contract si contine drepturile si obligatiile legale ce trebuie respectate in relatia comerciala dintre parti.

In cazul in care va fi necesar ( de exemplu, departamentul de contabilitate din compania ta solicita si un contract), documentul oficial de participare la curs va fi un contract de prestari servicii. Este obligatoriu sa ne anunti aceasta solicitare in timp util (cu minim 45 zile inainte de data cursului). Indiferent daca va fi necesar sau nu un contract, acordul de participare este obligatoriu, pentru ca acesta contine datele oficiale de inscriere ale fiecarui participant si confirmarea top managementului companiei.

 

TERMEN LIMITA DE INSCRIERE & EXCEPTII

Termenul limita de inscriere (trimiterea Acordului de participare la curs, completat si semnat) este de 30 zile inainte de data de incepere a cursului.

 

De ce este nevoie sa ma inscriu cu cel putin 30 zile inainte de inceperea cursului?

In prezent, in Romania, in diferite domenii, se intampla frecvent ca un curs organizat in sistem deschis publicului (open) sa fie reprogramat cu 2-3 zile inainte sa inceapa, din lipsa numarului minim de cursanti (5-7 la Bucuresti, 7-10 la Brasov etc).

Cu siguranta nu ti-ai dori sa fii si tu intr-o asemenea situatie!

Pe de o parte, participantii isi planifica din timp delegatia sau concediul, cazarea, transportul etc. pentru ca sunt sefi de departamente, auditori sau specialisti care indeplinesc roluri cheie in compania lor. De asemenea, cursantii care vin din alte judete, de la sute de kilometri distanta, din cealalta parte a tarii, trebuie sa cumpere din timp bilete de avion si sa achite cazarea, la unele cursuri, pentru 5 – 7 nopti.

Pe de alta parte, organizatorii rezerva sala de curs si blocheaza programul lectorilor, care sunt si auditori pentru organisme de certificare cu activitate la nivel national sau international. Astfel, formatorii si lectorii renunta la alte proiecte in perioada in care ar fi trebuit sa aiba loc cursul ( de exemplu, renunta la audituri in companii nationale si multinationale, pentru organisme de certificare – grupuri multinationale ce lucreaza dupa o procedura si o planificare riguroasa; renunta la cursuri in-house organizate la sediul unor clienti – companii mari, pentru echipe de zeci de angajati etc.). Toti lectorii cu care lucram sunt printre putinii experti din domeniu, motiv pentru care sunt foarte solicitati la nivel national, atat ca traineri, cat si ca auditori.

De asemenea, partenerii implicati in procesul logistic de organizare a unui curs sunt afectati de nerespectarea conditiilor contractuale in cazul anularii rezervarii salii de curs, stabilirea meniurilor, achitarea unui avans etc.

De aceea, reprogramarea unui curs cu mai putin de 14 zile fata de data anuntata are consecinte majore atat pentru participanti (modificarea agendei, cheltuieli nejustificate, ratarea altor oportunitati de business), cat si pentru organizatori, formatori, lectori si partenerii implicati in organizarea unui curs deschis publicului.

Asadar, nevoia primordiala a tuturor participantilor si a lectorilor, ca de altfel a tuturor profesionistilor din orice domeniu, este de a-si planifica din timp agenda, cu cel putin o luna inainte, mai ales atunci cand vor lipsi de la birou cateva zile pentru un curs, o delegatie sau concediu.

Din toate aceste motive, din respect pentru tine si toti clientii nostri, pentru partenerii si pentru toti profesionistii cu care interactionam, ne angajam sa respectam cu totii acest termen limita de inscriere, respectand implicit agenda ta si a celorlalti profesionisti implicati.

Cursurile organizate de CISEO sunt cursuri in domenii de nisa, specializate, tehnice, de o mare importanta in cariera personalului si activitatea profesionala a acestuia si a companiilor in care lucreaza.

Cursurile CISEO sunt dedicate profesionistilor cu functii de conducere sau responsabilitati cheie in companii. In peste 95% din cazuri, participantii la cursurile CISEO sunt persoane cu responsabilitati majore in companiile in care lucreaza (sefi de departamente, auditori, specialisti care indeplinesc roluri cheie).

Activitatea CISEO se concentreaza permanent pe binele tuturor si avem incredere ca impreuna reusim sa ne organizam eficient si sa bifam la timp toate oportunitatile de instruire care apar in cariera ta si a echipei tale.

Daca nu sunt sigur ca pot participa acum, ar fi mai bine sa aman inscrierea si participarea mea la grupa urmatoare?

Cel mai bine ar fi sa te organizezi din timp, cu atat mai mult cu cat ai un program incarcat.

Planificarea riguroasa a activitatilor si un bun management al timpului sunt cerinte esentiale pe care ar trebui sa le stapaneasca fara exceptie profesionistii din domeniul managementului calitatii si nu numai.

Chiar daca amani inscrierea ta, la urmatoarea grupa te vei afla exact in aceeasi situatie. Vor interveni alte si alte prioritati, pana cand vei decide sa ai tu controlul timpului tau si al activitatii tale profesionale.

Mai mult, daca se tine un curs intr-o anumita luna, din experienta noastra de ani de zile in domeniu am constatat ca urmatoarea grupa open se formeaza, de regula, peste luni de zile sau chiar si peste un an, in cazul anumitor tipuri de curs.

In acest interval de timp, risti sa pierzi toate oportunitatile de cariera ce vor putea aparea. Citeste mai multe la rubrica de mai jos “Frecventa cursurilor”

Iar daca tu te inscrii si cursul se reprogrameaza, acest lucru se intampla in cazuri rare, cu 30 – 14 zile inainte de data inceperii, astfel nu te va afecta pentru ca vei sti din timp cum sa-ti planifici agenda.

EXCEPTII DE LA TERMENUL LIMITA DE INSCRIERE:

 Mai pot sa ma inscriu dupa expirarea termenului limita de inscriere?

Inscrierea la cursurile organizate de CISEO se face cu minim 30 zile inainte de data de incepere a cursului. Pentru acordurile semnate, trimise dupa expirarea termenului limita, nu se garanteaza acceptarea inscrierii la curs si se percepe taxa de inscriere urgenta, suplimentar fata de pretul standard.

Exceptional, poti sa apelezi la procedura de urgenta si sa ne furnizezi o cerere oficiala in scris, semnata (daca te inscrii in calitate de persoana fizica) sau stampilata si semnata de conducerea societatii (in cazul in care participi la curs trimis de companie), in care sa prezinti motivul pentru inscrierea ta urgenta si depasirea termenului limita de inscriere.

Nu iti garantam insa ca cererea ta va fi acceptata. Dupa primirea cererii tale oficiale, vom analiza daca s-au retras persoane inscrise pana la termenul limita (vezi aici conditiile de retragere si penalitatile aplicate), precum si daca mai este timp rezonabil pentru finalizarea procesului de inscriere (obtinerea aprobarilor necesare – emiterea proformei – achitarea integrala a taxei cu minim 14 zile inainte de data de incepere a cursului etc).

PROCEDURA DE INSCRIERE ONLINE LA CURSURILE CISEO

Daca ai un cont deja creat in catalog, este necesar mai intai sa intri in contul tau in „Catalogul online cursuri CISEO”: https://cursuri.ciseo.ro si apoi sa urmezi pasii de mai jos.

Daca inca nu ai cont creat, atunci contul tau se va creat automat dupa parcurgerea pasilor de mai jos.

  • Pentru transmiterea cererii de informare sau de rezervare a locurilor la cursurile CISEO si primirea pe email a ofertelor de pret si a tutoror informatiilor necesare, este necesar sa intri pe pagina fiecarui curs dorit si sa adaugi locurile necesare in cerere.

Asadar, alege cursul dorit si foloseste butonul “ADAUGA aici cursul & locurile la cererea ta”, disponibil in pagina fiecarui curs.

  • Apoi, poti continua sa adaugi oricate cursuri doresti.
  • La final, revino in aceasta pagina “CERERE IN CURS DE TRIMITERE”, (pe care o poti accesa din meniul de sus al site-ului – “FINALIZEAZA AICI CEREREA TA”) si asigura-te ca cererea ta este trimisa, folosind butonul “Trimite cererea ta” (acest buton apare la finalul cererii, in pagina CERERE IN CURS DE TRIMITERE).
  • Pentru a beneficia de reduceri, mergi la Politica de Reduceri si Bonusuri, alege cuponul de reducere ce se aplica in cazul tau si foloseste-l in pagina “CERERE IN CURS DE TRIMITERE”, in rubrica “APPLY DISCOUNT”.

Apasa butonul “APPLY DISCOUNT” pentru  a se calcula pretul final corect, tinand cont si de reducerile care se aplica.

De exemplu, primesti 10% Reducere pentru Inscriere online: Foloseste cuponul CISEO_ONLINE  si apasa butonul “Apply Discount” (care apare sub campul unde se introduce cuponul). Apoi, asigura-te ca finalizezi cererea, folosind butonul “Trimite cererea ta”, de la finalul paginii.

Nota: cuponul trebuie sa fie copiat/scris corect, fara spatii dupa acesta, ca sa functioneze.

Finalizarea procesului de inscriere de la curs se face doar dupa transmiterea “Acordului Ferm de Participare la curs” semnat (si stampilat, daca este cazul) si a documentelor solicitate, in functie de tipul cursului, precum si dupa achitarea taxei cursului in baza proformei si a indicatiilor primite pe e-mail.

  1. CREAREA CONTULUI:

Inregistrarea pe site-ul https://cursuri.ciseo.ro presupune furnizarea unor date complete si reale, necesare deschiderii contului de vizitator si rezervarii locurilor la cursuri. Furnizarea de date incomplete sau nereale conduce la neacordarea / suspendarea / anularea de catre CISEO a dreptului de utilizare a Site-urilor si Serviciilor CISEO. Este strict interzisa divulgarea datelor contului – Utilizator si Parola – catre un tert. Utilizarea contului tau de catre o terta parte, conduce la inchiderea imediata a contului si pierderea dreptului de utilizare a acestuia.

  1. REZERVAREA LOCULUI LA CURS:

Pentru transmiterea cererii de informare sau de rezervare a locurilor la cursurile CISEO si primirea pe email a ofertelor de pret si a tutoror informatiilor necesare, este necesar sa intri pe pagina fiecarui curs dorit si sa adaugi locurile necesare in cerere.

Asadar, alege cursul dorit si foloseste butonul “ADAUGA aici cursul & locurile la cererea ta”, disponibil in pagina fiecarui curs.

Apoi, poti continua sa adaugi oricate cursuri doresti.

La final, revino in aceasta pagina “CERERE IN CURS DE TRIMITERE”, (pe care o poti accesa din meniul de sus al site-ului – “FINALIZEAZA AICI CEREREA TA”) si asigura-te ca cererea ta este trimisa, folosind butonul “Trimite cererea ta” (acest buton apare la finalul cererii, in pagina CERERE IN CURS DE TRIMITERE).

Pentru a finaliza cererea ta online de rezervare a locului, este obligatoriu sa urmezi si Pasul 1 de mai jos – “Trimiterea Acordului Ferm de Participare la curs”.

Nota:

Cursurile sunt organizate, in functie de data de incepere, in urmatoarele categorii:

In aceasta pagina vei gasi cursurile care se tin in urmatoarele 30 zile, pentru care a expirat termenul limita de inscriere (termenul limita de inscriere este 30 zile inainte de data de incepere). In cazul in care ai o urgenta, exceptional poti beneficia de procedura de Inscriere URGENTA, in conditiile mentionate la Ghidul Tau – Termeni si conditii cursuri: 1. Trimiterea unei cereri oficiale in scris, semnata de tine sau, in cazul in care participi la curs trimis de companie, semnata de conducerea societatii si stampilata, in care sa prezinti motivul pentru inscrierea ta urgenta. & 2. Achitarea Pretului URGENT (= pret STANDARD + taxa de urgenta) care este valabil pentru trimiterea Acordului de participare la curs, completat si semnat cu mai putin de 30 zile inainte de data de incepere a cursului.

Atentie! Nu iti garantam insa ca cererea ta va fi acceptata. Dupa primirea cererii tale oficiale, vom analiza daca s-au retras persoane inscrise pana la termenul limita (vezi aici conditiile de retragere si penalitatile aplicate), precum si daca mai este timp rezonabil pentru finalizarea procesului de inscriere (obtinerea aprobarilor necesare – emiterea proformei – achitarea integrala a taxei cu minim 14 zile inainte de data de incepere a cursului etc).

Pentru a-ti planifica din timp agenda si a te inscrie la pretul STANDARD, cauta cursurile care te intereseaza folosind functia “Cauta cursuri” din Meniul de sus al catalogului sau mergi la sectiunea Categorii (din acelasi Meniu de sus) si alege standardul / domeniul. Frecventa cursurilor OPEN planificate este, in medie, de 2 ori / an.

In cazuri exceptionale, pentru inscrieri urgente la cursuri care incep in mai putin de 1 luna, este obligatoriu sa ne contactezi telefonic pentru a verifica disponibilitatea locurilor limitate si a confirma data cursului.

In aceasta pagina vei gasi cursurile din urmatoarele 30 – 90 zile, pentru care inca nu a expirat termenul limita de inscriere la pretul STANDARD (30 zile inainte de data de incepere). Asigura-te ca te inscrii in timp util, pentru a nu fi nevoit sa achiti taxa suplimentara pentru inscriere URGENTA, sau inscrie-te la urmatoarea grupa planificata peste 90 zile (frecventa cursurilor OPEN planificate este, in medie, de 2 ori / an).

Primesti 10% Reducere pentru Inscriere online!
Pentru a beneficia de reducere, foloseste codul cuponului: CISEO_ONLINE . Acest cod se introduce in pagina “Cerere in curs de trimitere”, in rubrica speciala “Apply Discount” disponibila dupa ce se adauga cursurile & locurile la cererea de informare sau de rezervare. Inainte de a apasa butonul “Trimite cererea ta”, trebuie sa apesi butonul “Apply Discount”, pentru a se aplica discountul si a se calcula pretul total corect.

In aceasta pagina vei gasi cursurile planificate sa inceapa peste 60 zile.
Pentru a-ti planifica din timp agenda si a te inscrie cu pretul STANDARD, cauta cursurile care te intereseaza folosind functia “Cauta cursuri” din Meniul de sus al catalogului sau mergi la sectiunea Categorii (din acelasi Meniu de sus) si alege standardul / domeniul. Frecventa cursurilor OPEN planificate este, in medie, de 2 ori / an. Asigura-te ca te inscrii in timp util, pentru a nu fi nevoit sa urmezi procedura de urgenta si sa achiti taxa de urgenta.

Primesti 10% Reducere pentru Inscriere online!
Pentru a beneficia de reducere, foloseste codul cuponului: CISEO_ONLINE . Acest cod se introduce in pagina “Cerere in curs de trimitere”, in rubrica speciala “Apply Discount” disponibila dupa ce se adauga cursurile & locurile la cererea de informare sau de rezervare. Inainte de a apasa butonul “Trimite cererea ta”, trebuie sa apesi butonul “Apply Discount”, pentru a se aplica discountul si a se calcula pretul total corect.

Nota:
1. Proformele se emit dupa ce se confirma cursul.
2. Catalogul functioneaza corect cu browser Mozilla Firefox / Google Chrome / orice alt browser de internet, cu exceptia Internet Explorer. Te rugam sa folosesti unul dintre browserele mentionate mai sus cand adaugi locuri, completezi si trimiti cererea ta de informare / rezervare, pentru a te asigura ca sunt afisate corect toate campurile si cererea ta ajunge la noi!

  1. FINALIZAREA INSCRIERII LA CURS

Finalizarea procesului de inscriere de la curs se face doar dupa transmiterea documentelor solicitate, in functie de tipul cursului, si achitarii taxei cursului in baza proformei primite, conform indicatiilor primite pe e-mail.

Pentru a finaliza cu succes procesul de inscriere, te rugam sa urmezi toti pasii de mai jos.

Daca imi rezerv online locul la curs, de ce mai este nevoie si de formularul oficial de inscriere “Acord ferm de participare la curs”?

In formularul online completat pentru rezervarea locului la curs iti sunt solicitate doar date sumare si nu date complete de identificare. Pentru inscrierea la curs, este necesar sa ne trimiti documentul oficial denumit “Acord de participare la curs CISEO“. Acest acord tine loc de contract simplificat.

In cazul companiilor mari, este posibil sa fie necesar si un contract  detaliat. Te rugam sa ne anunti daca departamentul de contabilitate din compania ta solicita si un contract. Indiferent daca va fi necesar sau nu un contract, acordul de participare este obligatoriu, pentru ca acesta contine datele oficiale de inscriere ale fiecarui participant si confirmarea top managementului companiei.

FURNIZORII DE FORMARE PROFESIONALA

Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale (ANC – Autoritatea Nationala de Calificari, IRCA – Registrul International al Auditorilor Certificati, ISCIR, APMG, SAAS etc.), companii nationale/internationale sau lectori de renume.

Citeste aici mai multe detalii despre fiecare tip de furnizor din portofoliul CISEO

LECTORII

Cursurile sunt livrate de lectori cu vasta experienta profesionala, atat ca traineri, cat si ca auditori externi, de terta parte, la nivel national si international. Furnizorul de formare profesionala contractat este responsabil cu asigurarea lectorului la cursul selectat de participant.

  • Lectorii pentru cursurile ISO au o bogata experienta atat in calitate de traineri pentru furnizori de formare profesionala de top, Organisme de Certificare acreditate, companii nationale si internationale, cat si in efectuarea auditurilor de prima parte, de secunda parte si de terta parte, in calitate de auditori interni si externi ai Sistemelor de Management implementate in cadrul companiilor de orice dimensiune si din orice domeniu de activitate.
  • Lectorii pentru cursurile IRCA sunt Lead Auditori, certificati IRCA – Registrul International al Auditorilor Certificati, auditori de terta parte si sefi ai echipelor de audit din cadrul Organismelor de Certificare acreditate, companii multinationale.
  • Lectorii pentru cursurile ANC si ISCIR au o vasta experienta practica si pedagogica in activitatea de formare profesionala a adultilor, atestati ANC si ISCIR.
  • Lectorii pentru cursurile Soft Skills sunt traineri seniori, certificati, experti in comunicare, rezolvarea conflictelor, managementul echipelor, leadership si coaching, cu peste 9000 de ore de training, in sesiuni individuale sau in echipa, pentru clienti din diverse domenii de activitate, companii nationale si internationale.

SELECTIA SI CONTRACTAREA FURNIZORULUI DE FORMARE PROFESIONALA SI A LECTORILOR

 Cum se stabileste Formatorul care va sustine cursul?

Intre CISEO si partenerii sai (furnizori de Formare Profesionala) exista un contract cadru sau un acord de colaborare.

In functie de fiecare tip de curs in parte si grupa minima formata cu cel putin 30 zile inainte de data cursului, se stabileste si se contracteaza furnizorul de formare profesionala si lectorul.

Selectia Formatorului se face in functie de tipul cursului, disponibilitatea lectorilor in perioada agreata si cerintele grupei de participanti.

De exemplu, un curs acreditat IRCA este sustinut doar de un formator acreditat IRCA; un curs de auditor intern (pentru care, la nivel mondial, nu exista o acreditare anume) poate fi sustinut de orice formator, experienta si renumele lectorului fiind relevante pentru a atesta recunoasterea cursului si a diplomei, in domeniul ISO; un curs acreditat de ANC sau ISCIR este sustinut doar de un formator acreditat ANC / ISCIR etc.

De ce este nevoie de un termen de minim 30 zile intre formarea grupei si stabilirea formatorului?

Este nevoie de acest termen de minim 30 zile intre formarea grupei si stabilirea formatorului intrucat lectorii sunt traineri si auditori cu experienta solicitati de multe organisme in foarte multe proiecte la nivel national sau international. Lectorul / formatorul este contractat dupa formarea grupei (minim 5/7 cursanti).

Din acest motiv si pentru eficientizarea procesului de sustinere a cursului, inscrierea la cursurile organizate de CISEO (insemnand trimiterea Acordului de participare completat si semnat)  se face cu cel putin o luna (30 zile) inainte de data de incepere a cursului.

  

ASIGURAREA LOCULUI LA CURS

Inscrierea se face pe principiul primul venit-primul servit. Locurile sunt limitate.

Locul rezervat la cursul ales este garantat numai în momentul finalizarii procesului de inscriere (achitarii taxei de curs si transmiterea documentelor necesare), in limita locurilor disponibile. Accesul la curs se acorda numai în baza platii taxei de participare în contul mentionat in factura proforma emisa de CISEO.

FRECVENTA ORGANIZARII CURSURILOR

Pentru marea majoritate a cursurilor, grupele se formeaza de maxim doua ori pe an (la interval de 6 luni). Pentru cateva cursuri frecventa de formare a grupelor este trimestriala (o data la 3 luni).

Din acest motiv, daca vezi un curs planificat de mai multe ori, nu amana inscrierea bazandu-te pe faptul ca se tine des si poti participa oricand. Daca ratezi o sesiune, se poate intampla ca grupa urmatoare se se formeze abia anul viitor!

LOCUL DE DESFASURARE

Cursurile pot fi programate si livrate in toate regiunile tarii:

Pentru anumite cursuri, numarul minim de participanti se intruneste doar la Bucuresti si Brasov:  Regiunea Bucuresti – Ilfov si Regiunea Centru (Brasov)

In cazul in care nu este disponibil un curs in regiunea ta, te poti inscrie sau transfera la alta regiune.

SALILE DE INSTRUIRE, FACILITATILE SI DOTARILE TEHNICE

Salile de curs pot fi la sediul furnizorilor de formare profesionala sau pot fi inchiriate.

Toti furnizorii cursurilor sunt responsabili cu asigurarea unor sali de curs dotate adecvat unei instruiri optime, iluminate natural, cu posibilitate de realizare de videoproiectii in conditii optime, aer conditionat, acces internet, acces la masa de pranz, cafea/ceai, documentatia asigurata cursantilor etc.

NUMARUL DE CURSANTI

Grupele se formeaza cu un maxim de 15 cursanti si un minim de 7/5, la anumite cursuri.

Pentru sustinerea cursului, este necesar sa te inscrii cu minim 1 – 3 luni inainte de data cursului.

PROGRAMUL CURSURILOR

Daca nu se mentioneaza altfel in pagina de prezentare a cursului, programul zilnic este de la ora 09:00 la ora 17:00,  cu o ora pauza de masa si doua coffee break-uri.

Prezenta este obligatorie. Cursurile de la care se absenteaza nu pot fi recuperate iar cursantii care absenteaza nu pot fi acceptati pentru sustinerea examenului.

Nu se vor returna sumele achitate de cursantii care absenteaza sau care nu promoveaza examenul iar orice alte obligatii de plata, stabilite la momentul inscrierii, raman valabile.

CONDITII DE PARTICIPARE

Care sunt conditiile de participare la curs?

Pentru cursurile ISO (auditor intern, specialist, manager), este necesar sa cunoasteti domeniul specific standardului si cerintele standardului international.

Pentru cursurile ISO de Auditor/ Auditor Sef – Auditor Extern, de Terta Parte, acreditate IRCA – este necesar sa cunoasteti domeniul specific standardului, cerintele standardului si sa fi avut activitate anterior ca auditor. Acestea nu sunt conditii obligatorii, dar sunt cerinte minime pentru buna desfasurare a cursului si trecerea cu succes a examenului. Cursul de Auditor Extern / de Terta Parte inglobeaza si modulul de curs de Auditor Intern.

Pentru participarea la cursurile acreditate de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC)-cod COR, studiile superioare sunt obligatorii, precum si experienta in domeniu, si va necesar sa anexati documentele mentionate mai jos.

Pentru participarea la cursurile autorizate de catre ISCIR, studiile minime sunt obligatorii si va fi necesar sa anexati documentele mentionate mai jos.

DOCUMENTE NECESARE

Documentele obligatorii care trebuie transmise pe e-mail la adresa cursuri@ciseo.ro sunt:

  • Pentru toate cursurile:
  1. Acordul de participare la cursurile CISEO* – completat cu datele de facturare, datele participantului, semnat si stampilat. Acordul se completeaza pentru fiecare participant. Vezi mai jos Cum se completeaza Acordul Ferm de Participare la Curs.
  2. Copie CI participanti.
  • Pentru cursurile autorizate de Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC)- cod COR, va rugam sa anexati urmatoarele documente:
  1. Acordul de participare la cursurile CISEO* – completat cu datele de facturare, datele participantului, semnat si stampilat. Acordul se completeaza pentru fiecare participant. Vezi mai jos Cum se completeaza Acordul Ferm de Participare la Curs.
  2. Copie CI participanti.
  3. Copie certificat nastere,
  4. Copie certificat casatorie,
  5. Copie certificat divort (daca este cazul),
  6. Copie ultima diploma de studii sau adeverinta.
  7. Copie diploma/ certificat care sa ateste competentele solicitate de standardul ocupational, conform specificatiilor pentru fiecare curs in parte.

 

EXAMINAREA

Pe tot parcursul cursului, performanta fiecarui cursant este evaluata in functie de sarcini, discutii, prezentari, contributii personale, sarcini indeplinite, gestionarea optima a timpului si punctualitate.
In ultima zi de curs, participantii vor sustine examenul final din tematica examenului, cerintele standardelor, ghiduri si subiectele predate de lector pe parcursul zilelor de curs.

Toti participantii vor primi un certificat de participare.

Participantii care promoveaza examenul final vor primi certificatul / diploma de absolvire.

Cursantii care nu promoveaza examenul, vor putea sa participe, contra cost, la o alta sesiune de rexaminare.

DIPLOMELE / CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

Fiecare absolvent care promoveaza examenul final va primi diploma care atesta absolvirea cu succes a cursului urmat si trecerea cu succes a examinarii. Diplomele emise de furnizorii de formare profesionala sunt acreditate sau recunoscute la nivel national sau international, in functie de fiecare tip de curs in parte. Diploma cursantului detine acreditarile specifice tipului de curs accesat.

In cazul cursurilor acreditate ANC (Autoritatea Nationala de Calificari), diploma este acreditata de ANC – Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscuta de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii.

Suplimentul descriptiv este emis, in baza standardului international, de catre furnizorul de formare profesionala (de regula, organism de certificare acreditat international).

PRETUL si SERVICIILE INCLUSE

Pretul este stabilit pentru fiecare curs in parte si prezentat in pagina evenimentului. Acesta difera in functie de furnizorul de formare profesionala, localitatea in care se tine cursul, numarul de zile, serviciile incluse, lectorul, tipul cursului, tipul acreditarii si standardul.

Serviciile si facilitatile incluse in pretul cursului sunt mentionate in pagina fiecarui curs, in descrierea ticketului de rezervare a locului.

In general, pretul cursului include:
– Prestatia lectorului.
– Suportul de curs (studii de caz, caietul cursantului).
– Sustinerea examenului.
– Certificatul de absolvire (Diploma).

La majoritatea cursurilor, sunt incluse si facilitatile:

  • masa de pranz si
  • protocolul – cafea/ceai

pentru intreaga perioada de desfasurare a cursului.

Preturile afisate pe site sunt in EUR si se adauga TVA. 

TIPURI DE TICKETE / BILETE / REZERVARI & PRET

Ce tipuri de bilete/tickete sunt disponibile?

Sunt disponibile doua tipuri de tickete/bilete:
– PRET STANDARD: Pretul STANDARD este valabil pentru trimiterea Acordului de participare la curs, completat si semnat, cu mai mult de 30 zile inainte de data de incepere a cursului.  Se adauga 19% TVA.
– PRET URGENT: Pretul URGENT inseamna pretul STANDARD plus taxa de inscriere urgenta si este valabil pentru trimiterea Acordului de participare la curs, completat si semnat cu mai putin de 30 zile inainte de data de incepere a cursului. Se adauga 19% TVA.

In acest ultim caz, cand inscrierea se face cu mai putin de 30 zile de la data de incepere a cursului, la pretul standard al cursului se adauga o taxa pentru inscriere urgenta. Aceasta taxa de urgenta se aplica doar in cazul trimiterii formularului de inscriere “Acord ferm de participare la curs”, completat si semnat, cu mai putin de 30 zile inainte de data de incepere a cursului.

Nota:
1. Proformele se emit dupa ce se confirma cursul.
2. Catalogul functioneaza corect cu browser Mozilla Firefox / Google Chrome / orice alt browser de internet, cu exceptia Internet Explorer. Te rugam sa folosesti unul dintre browserele mentionate mai sus cand adaugi locuri, completezi si trimiti cererea ta de informare / rezervare, pentru a te asigura ca sunt afisate corect toate campurile si cererea ta ajunge la noi!

3. Biletul pentru participarea la seminarii, workshop-uri sau evenimente de business din categoria “Evenimente dedicate companiilor si profesionistilor ce ofera calitate” este denumit diferit, si anume: “Pret eveniment”. Pretul pentru acest tip de bilet se calculeaza diferit si nu intra sub incidenta termenilor si conditiilor de inscriere la cursuri sau a politicii de reduceri & bonusuri CISEO.

POLITICA DE REDUCERI

Fiecare cursant poate beneficia de reduceri si bonusuri daca sunt indeplinite conditiile Politicii de discount-uri si bonusuri CISEO.

Pentru discount-urile si bonsurile acordate va rugam sa consultati Politica de discount-uri si bonusuri CISEO: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/

Pentru a beneficia de reducere, alege / copiaza codul cuponului care se aplica in cazul tau. Acest cod se introduce in pagina “Cerere in curs de trimitere”, in rubrica speciala “Apply Discount” disponibila dupa ce se adauga cursurile & locurile la cererea de informare sau de rezervare. Inainte de a apasa butonul “Trimite cererea ta”, trebuie sa apesi butonul “Apply Discount”, pentru a se aplica discountul si a se calcula pretul total corect.

Nota: Reducerile se aplica participantilor care indeplinesc cumulativ toate conditiile mentionate la descrierea cuponului, in Politica de Reduceri.

Reducerea se aplica la pretul fara TVA.

Reducerile pot fi accesate la data inscrierii. Dupa formalizarea inscrierii, nu va mai fi posibila efectuarea niciunei reduceri.

Referitor la cursurile private sau cele pentru firme (in-house), preturile si politica de discount-uri/ bonusuri sunt diferite, de aceea va rugam sa contactati direct Echipa CISEO: 0727963012 / office@ciseo.ro pentru orice solicitare de acest tip.

EMITEREA FACTURILOR

Cine si cand emite facturile?

Facturile proforma se emit de catre CISEO REGISTRAR SRL dupa primirea formularului de inscriere (“Acord Ferm de Participare la Curs”) si:

  • dupa ce s-a intrunit conditia minima de 4 cursanti inscrisi pentru Bucuresti si 7 cursanti pentru celelalte orase SAU
  • dupa ce formatorul ne instiinteaza ca are grupa formata in cazul unui curs organizat integral de formator.

Facturile fiscale se emit dupa incasarea pretului cursului.

TERMENE DE PLATA

Cand se face plata cursului? Se achita un avans la data inscrierii?

Prima transa de minim 50% din pretul cursului se achita la data inscrierii / emiterii facturii proforma. Proformele se emit dupa ce primim Acorduri ferme semnate/ contracte de inscriere de la minim 4 – 7 persoane pentru curs..

Diferenta (a doua transa de 50%) se achita cu minim 14 zile inainte de data de incepere a cursului.

Exista un termen limita pentru achitarea cursului?

Da, pretul cursului trebuie achitat integral cu minim 14 zile inainte de inceperea cursului. În cazul neachitarii taxei de curs conform termenelor de plata, inscrierea va fi anulata fara nici un preaviz.

Se poate achita in mai multe transe?

Da, numai in cazul persoanelor juridice care achita contravaloarea taxei de participare pentru minim patru (4) – cinci (5) participanti si doresc stabilirea unui grafic de plati in doua – trei transe: cu cel putin 45 zile inainte de inceperea cursului se poate semna un contract de prestari servicii in care se va stabili achitarea unui avans la data inscrierii / semnarii contractului iar diferenta de plata se va putea achita dupa finalizarea cursului, dar inainte de data emiterii si transmiterii diplomelor.

Facturile pentru inscrierea la cursurile CISEO, sunt emise exclusiv de catre CISEO REGISTRAR SRL.

Plata aferenta cursurilor la care s-a facut inscrierea se va face numai in baza facturii proforma emise si transmise de CISEO REGISTRAR SRL.

Cursantul are obligatia de a ne instiinta pe email imediat ce factura a fost achitata. Inscrierea la curs nu este asigurata fara primirea confirmarii platii.
Reducerile mentionate in Politica de reduceri se aplica pe facturile emise de CISEO REGISTRAR SRL, dupa ce au fost confirmate in scris de CISEO REGISTRAR SRL.

MODALITATEA DE PLATA

Cum se face plata?

Plata se face in contul bancar mentionat in factura emisa de CISEO REGISTRAR SRL, prin transfer bancar / Ordin de Plata sau depunere numerar in contul bancar.

Se accepta si plati in numerar?

Nu se accepta plati cash ( cu numerar) de la persoane fizice.

Se accepta plati la fata locului, la data inceperii cursului?

Nu se accepta plati la fata locului, termenul minim de plata fiind de 14 zile inainte de data inceperii cursului.

Se accepta plata cu cardul la fata locului?

Nu se accepta plata cu cardul. Plata trebuie facuta direct in contul bancar in RON, mentionat pe factura: 50% la data inscrierii si 50% pana cu maxim 14 zile inainte de inceperea cursului.

Se accepta plata in EUR sau in alta valuta?

Se accepta exclusiv plati in RON in contul mentionat pe factura emisa de CISEO.

CONFIRMAREA PLATILOR / ACHITARII CURSULUI

Dupa efectuarea platii, este obligatoriu sa ne trimiti si pe e-mail, la adresa cursuri@ciseo.ro , confirmarea ta ca ai achitat pretul cursului.  Inscrierea participantilor la curs este finalizata doar dupa confirmarea achitarii proformei si transmiterea tuturor documentelor necesare.

 Cand trebuie sa trimit confirmarea platii cursului?

Dupa fiecare plata efectuata, participantul la curs sau reprezentantul legal al companiei are obligatia sa trimita la adresa e-mail cursuri@ciseo.ro  confirmarea sumelor achitate.

Inscrierea la curs nu este asigurata fara primirea confirmarii platii.

CONDITII DE RETRAGERE

Ce se intampla daca am achitat prima transa sau pretul integral si nu mai particip la curs?

Formularele de inscriere tin loc de contracte (simplificate sau detaliate) iar taxele de inscriere la curs sunt obligatii de plata ce curg din momentul semnarii acestuia. Sustinerea unui curs in sistem deschis publicului presupune un proces de organizare serios, riguros si complex, in care sunt angrenate mai multe persoane juridice, Organisme de Certificare, companii internationale si grupuri multinationale, lectori renumiti, cu o agenda foarte incarcata, sali de curs/conferinte solicitate pentru inchirierea carora este necesar un avans si alte cheltuieli anticipate sau ferme la momentul contractarii.

Din toate aceste motive, plus cele mentionate la rubrica “TERMEN LIMITA DE INSCRIERE”, retragerea de la un curs open se poate face doar in conditii exceptionale si are consecintele legale prezentate mai jos.

 

Ce se intampla daca ma inscriu si nu mai particip la curs?

Daca doresti sa te retragi de la curs, datorita unor situatii imprevizibile, se aplica urmatoarele reguli:

  • Daca anunti Echipa CISEO, în scris, cu cel putin 45 zile inainte de prima zi a cursului, poti opta fie pentru restituirea integrala a taxei de curs platita, fie pentru participarea la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar.
  • Daca anunti Echipa CISEO, în scris, cu cel putin 21 zile inainte de prima zi a cursului, penalitatea este de 50% din pretul cursului. Astfel, prima transa achitata nu se va returna iar daca nu ai achitat deja prima transa, atunci vei avea obligatia legala sa o achiti in maxim 5 zile calendaristice.
  • Daca anunti Echipa Ciseo, in scris, cu mai putin de 21 zile inainte de prima zi a cursului, penalitatea este de 100% din pretul cursului. Taxa de curs achitata nu ti se va returna, iar daca nu ai achitat inca pretul integral, atunci vei avea obligatia legala sa il achiti in maxim 5 zile calendaristice.
  • In cazul inlocuirii unui participant deja inscris, printr-o notificare prealabilă, nu se va percepe nici o taxa de retragere.
  • Incepand cu 21 zile inainte de data cursului nu se mai accepta cereri de retragere iar contractele semnate (in forma simplificata sau detaliata) sunt in vigoare, obligatia de plata integrala a cursului fiind in sarcina semnatarului / reprezentantului legal.

In cazuri excepţionale (de exemplu, probleme grave de sanatate), poti adresa o cerere de retragere Echipei CISEO. Cererea trebuie insotita de documentatia corespunzatoare. Cererea de retragere trebuie depusă cu cel puţin 24 de ore înainte de următoarea zi de curs. In acest caz, se va proceda la inscrierea cursantului la o grupa ulterioara.

REPROGRAMAREA CURSULUI

Ce se intampla daca am achitat prima transa de 50% din pretul cursului si acesta se reprogrameaza?

Dupa primirea unui numar de minim 4 – 7 Acorduri Ferme de participare la curs, cu cel putin 30 – 45 zile inainte de data de incepere a unui curs organizat de CISEO, sau dupa ce formatorul ne instiinteaza ca are grupa formata (in cazul unui curs organizat integral de formator), confirmam cursul cu toti participantii care ne-au trimis anterior Acordul semnat si apoi emitem proformele.

Dupa emiterea proformelor, cursul nu se mai reprogrameaza decat in cazuri exceptionale. Formularele de inscriere tin loc de contract iar taxele de curs sunt obligatii de plata, retragerea de la curs fara un motiv intemeiat neputand anula obligatia de achitare a taxei (vezi rubrica conditii de retragere de mai sus).

Totusi, daca vom fi in situatia exceptionala de a reprograma un curs, vom informa participantii inscrisi cu 30 – 14 zile inainte de data inceperii. Astfel, programul acestora nu va fi afectat pentru ca vor sti din timp cum sa-si planifice agenda.

In cazul in care cursul este reprogramat iar participantii nu mai poti participa la noua data, se poate opta fie pentru restituirea integrala a taxei de curs plătită, fie pentru participarea la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar. Se aplica conditiile de retragere de mai sus.

Daca nu se intruneste numarul minim de participanti cu 30 zile inainte de data planificata pentru inceperea cursului, cursul va fi reprogramat la o data ulterioara, de regula peste minim 30 zile.

Furnizorul cursului își rezervă dreptul de a închide grupe cu mai puțin de zece cursanți. În cazul în care nu te putem transfera la un curs similar, îți vom returna suma plătită integral, fără a oferi dobândă sau alte compensații.

Ce se intampla daca nu se intruneste numarul minim de participanti cu 30 zile inainte de data planificata pentru inceperea cursului?

Daca nu este intrunit numarul minim de participanti, cursul va fi reprogramat la o data ulterioara, peste minim 30 zile. Data se va stabili in primul rand in functie de preferinta participantilor deja inscrisi.

In acest caz, cursantii au posibilitatea de a opta pentru o noua perioada a cursului sau de a solicita restituirea integrala a taxei de inscriere.

 Ce se intampla daca cursul este reprogramat iar tu nu poti participa la urmatoarea data planificata?

In cazul in care cursul la care te-ai inscris este reprogramat din motive obiective iar tu nu mai poti participa la noua data, poti opta fie pentru restituirea integrala a taxei de curs plătită, fie pentru participarea la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar. Se aplica conditiile de retragere de mai sus.

 Ce se intampla daca Furnizorul cursului nu mai accepta inscrieri?

Furnizorul cursului își rezervă dreptul de a închide grupe cu mai puțin de zece cursanți. În cazul în care nu te putem transfera la un curs potrivit, îți vom returna suma plătită integral, fără a oferi dobândă sau alte compensații.

CONDITII DE RESTITUIRE A TAXEI DE INSCRIERE LA CURS

Taxa de inscriere la curs se ramburseaza:

  • Integral 100%, doar in cele doua cazuri de mai jos:
    1. Dacă anunţi Echipa Ciseo, în scris, cu minim 45 zile înainte de prima zi a cursului, ca doresti sa te retragi si nu doresti sa optezi pentru participarea la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar.
    2. In cazul in care cursul la care te-ai inscris este reprogramat de furnizor din motive obiective iar tu nu mai poti participa la noua data si nici nu doresti sa optezi pentru a participa la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar.
  • Partial 50% – Daca anunti Echipa CISEO, în scris, cu minim 21 zile inainte de prima zi a cursului, penalitatea este de 50% din pretul cursului. Astfel, prima transa achitata nu se va returna iar daca nu ai achitat deja prima transa, atunci vei avea obligatia legala sa o achiti in maxim 5 zile calendaristice. Daca ai achitat cursul integral, ti se va returna 50% din suma in baza unor documente (profesionale sau medicale) care dovedesc imposibilitatea participarii. Intrucat activitatea persoanelor juridice este reglementata fiscal si contabil, avem nevoie de o justificare oficiala, in scris, pentru motivul retragerii tale de la curs.
  • 0% – Taxe de curs nu se ramburseaza daca doresti sa retragi cu mai putin de 21 zile inainte de data de incepere a cursului.

CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Prin înscrierea la curs îți dai acordul ca CISEO să colecteze și să proceseze aceste informații pentru scopurile precizate mai sus, care pot implica transferul datelor tale către partenerii CISEO.

Datele cu caracter personal furnizate pentru intocmirea Facturii proforme, Facturii fiscale, deschiderea contului si completarea Certificatului de absolvire / Diplomei au caracter confidential si sunt utilizate cu respectarea legii.

ACTUALIZAREA DATELOR SI COMUNICAREA INFORMATIILOR

Toate informaţiile se pot modifica în cazul în care apar schimbări în programul de curs, erori de scriere şi tipărire. Vizitatorii site-ului sunt obligati sa verifice cu regularitate datele publicate referitoare la cursurile care il intereseaza.

Toate companiile şi persoanele fizice care intră în relație contractuală cu furnizorul de formare profesionala ca urmare a înscrierii la curs, pot primi informaţii pe e-mail sau telefon/fax. Cu excepţia cazului în care destinatarii trimit o notificare scrisă prin care să specifice contrariul, aceştia vor primi primi informaţii suplimentare prin telefon/fax sau e-mail.

 

EVALUAREA GRADULUI DE SATISFACTIE A CLIENTULUI

In formularul de feedback, completat online dupa finalizarea instruirii de catre fiecare participant la curs, se vor evalua conditiile de organizare si livrare a cursului, workshop-urile, prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica etc.

Data actualizarii: 07 mai 2019

Citeste si:

Ghid utilizare catalog

Politica de reduceri
 

Print Friendly, PDF & Email