Termenii si Conditiile de Inscriere la Cursuri

Site-ul https://cursuri.ciseo.ro este un calendar online in care sunt prezentate data, preturile, facilitatile si toate beneficiile cursurilor deschise publicului pe care CISEO® Agentia pentru Certificare & Implementare Standarde Europene in Organizatii (CISEO Registrar SRL) le promoveaza si care sunt organizate ONLINE sau OPEN in toate regiunile tarii, pentru diverse standarde internationale si cu diverse acreditari, nationale sau internationale. Scopul acestui catalog online este de a facilita accesul la informatii complete si actualizate, precum si de a eficientiza procesul de inscriere la curs.

Deschide capitolele de mai jos si documenteaza-te despre termenii si conditiile de inscriere la cursurile CISEO:

PASII DE INSCRIERE LA CURSURILE CISEO

Care sunt pasii de inscriere la curs?

1.Trimiterea cererii online de solicitare informatii despre curs, in catalogul https://cursuri.ciseo.ro/

         Nota:

  • Catalogul functioneaza corect cu browser Mozilla Firefox / Google Chrome / orice alt browser de internet, cu exceptia Internet Explorer. Te rugam sa folosesti unul dintre browserele mentionate mai sus cand adaugi locuri, completezi si trimiti cererea ta de informare / rezervare, pentru a te asigura ca sunt afisate corect toate campurile si cererea ta ajunge la noi.
  • Verifica Politica de reduceri & bonusuri si foloseste codul cuponului care se aplica in cazul tau, pentru a beneficia de reducere de pret! Detalii aici: https://cursuri.ciseo.ro/politicade-reduceri-bonusuri/

2. Completarea si transmiterea formularului de inscriere “Acord Ferm de Participare la curs”, pe adresa email cursuri@ciseo.ro .

Nota: Formularul poate fi descarcat de aici: https://ciseo.ro/acord-cursuri-ciseo/ In cazul in care link-ul de mai sus nu poate fi accesat direct, te rugam sa-l copiezi direct in browserul de internet si sa dai Enter. Vezi aici ”Cum se completeaza si se trimite Acordul de Participare la curs?”

Formularul se poate trimite pe email fara a trece obligatoriu prin pasul 1 de mai sus. Dupa ce te-ai logat in contul tau si ai vizualizat detaliile cursului, poti sa descarci direct Acordul de participare si sa-l transmiti pe adresa email cursuri@ciseo.ro

Dupa ce ne vei trimite acordul tau oficial de participare, vei primi pe e-mail confirmarea primirii acestuia. Daca nu primesti aceasta confirmare de la un reprezentant CISEO in maxim 24 ore, este obligatoriu sa ne contactezi telefonic la nr. 0727963012 pentru a ne anunta.

3.Primirea proformei:

Proformele se emit dupa ce se confirma sustinerea cursului, de exemplu dupa ce primim acorduri / contracte de inscriere de la minim 5– 7 persoane pentru cursul organizat de CISEO sau dupa ce formatorul ne instiinteaza ca are grupa formata in cazul unui curs organizat integral de formator.

Nota: Dupa transmiterea formularului tau de inscriere, un reprezentant CISEO te va contacta pentru confirmarea datelor. Ulterior, vei primi pe e-mail factura proforma.

4. Achitarea pretului cursului in contul mentionat in proforma. Prima transa se achita la data primirii proformei. Diferenta se achita cu minim 5 zile inainte de data inceperii cursului.

Nota: Cursul trebuie sa fie achitat integral cu minim 5 zile inainte de data de incepere, altfel procesul de inscriere nu poate fi considerat finalizat. Detaliile legate de modalitatea de plata, conditii de renuntare si returnarea taxei sunt descrise la rubrica “Termeni si Conditii de Inscriere la Cursuri”.

5. Confirmarea achitarii pretului cursului: Dupa efectuarea fiecarei plati, trimite-ne pe adresa e-mail cursuri@ciseo.ro confirmarea ca ai achitat pretul cursului, conform proformei primite.

Nota: In cazul in care nu ne vei instiinta ca ai efectuat plata, nu iti vom putea asigura locul la curs. In cazul cursurilor autorizate ANC/IRCA/ISCIR, va fi necesar sa ne transmiti documentele suplimentare mentionate la sectiunea “Termeni si Conditii de inscriere la Cursuri”.

6. Inscriere finalizata:  Te rugam sa tii cont de faptul ca numai dupa confirmarea platii integrale, participarea ta este asigurata iar noi te vom tine la curent cu toate detaliile organizatorice.

FORMULARUL DE INSCRIERE “ACORD FERM DE PARTICIPARE LA CURS” – CONTRACT IN FORMA SIMPLIFICATA

De unde obtin Formularul de inscriere ““Acord Ferm de Participare la Cursurile CISEO”?

Formularul “Acord Ferm de Participare la Cursurile CISEO” poate fi descarcat din e-mailul primit din catalog, ce contine detaliile cursului solicitat, sau, in cazul in care intampini dificultati, il poti descarca direct de la acest link: http://ciseo.ro/acord-cursuriciseo/ . In cazul in care link-ul de mai sus nu poate fi accesat direct, te rugam sa-l copiezi direct in browserul de internet.

Ce tip de formular de inscriere sa aleg, dintre cele doua disponibile aici: https://ciseo.ro/acord-cursuri-ciseo/ 

Selecteaza tipul de formular potrivit in cazul tau, in functie de tipul participarii tale:

– daca doresti sa participi la curs in calitate de persoana fizica si factura sa se emita pe numele tau, descarca formularul “Acord de participare la curs pentru PERSOANE FIZICE”.

– daca doresti sa participi la curs trimis de Compania pentru care lucrezi sau faci inscrierea pentru mai multi colegi din echipa ta, iar factura se va emite pe societate, descarca formularul “Acord de participare la curs pentru COMPANII”.

Cum se completeaza si se trimite Acordul de Participare la curs?

Documentul oficial de inscriere la curs este formularul „Acord Ferm de Participare la curs CISEO”, completat si semnat de participant (in cazul persoanelor fizice) sau semnat de reprezentantul legal (in cazul companiilor). De asemenea, in cazul companiilor, formularul este necesar sa fie stampilat.

Acesta se completeaza astfel:

– “Acordul de participare la curs pentru PERSOANE FIZICE” trebuie completat integral cu datele complete ale participantului la curs, care vor fi mentionate si pe diploma, si cu datele de facturare, apoi semnat de persoana fizica ce participa la curs si achita taxa de participare.

-“Acordul de participare la curs pentru COMPANII” trebuie completat integral cu datele de facturare si datele complete ale fiecarui participant la curs, stampilat si semnat doar de Reprezentantul Legal al Companiei (Administrator sau Manager General).

Te rugam sa acorzi atentie deosebita introducerii acestor date pentru ca in baza lor se va emite atat factura, cat si diploma.

In formularele completate online sunt solicitate doar date sumare si nu date complete de identificare. In formularul de inscriere “Acord de participare la Cursurile CISEO” datele participantilor trebuie completate integral, pentru fiecare participant.

Datele furnizate in acest Acord vor fi utilizate pentru completarea altor documente oficiale (Formularul de participare/ Contractul de prestari servicii, Factura proforma, Factura fiscala, Diploma/Certificatul de absolvire). Furnizarea de date incomplete sau nereale conduce la neacordarea / suspendarea / anularea de catre CISEO a dreptului de utilizare a Site-urilor si Serviciilor CISEO.

Acest document oficial – „Acordul de participare la curs CISEO” tine loc de contract si contine drepturile si obligatiile legale ce trebuie respectate in relatia comerciala dintre parti.

In cazul in care va fi necesar ( de exemplu, departamentul de contabilitate din compania ta solicita si un contract), documentul oficial de participare la curs va fi un contract de prestari servicii. Este obligatoriu sa ne anunti aceasta solicitare in timp util (cu minim 15 zile inainte de data cursului). Indiferent daca va fi necesar sau nu un contract, acordul de participare este obligatoriu, pentru ca acesta contine datele oficiale de inscriere ale fiecarui participant si confirmarea top managementului companiei.

TERMEN LIMITA DE INSCRIERE & EXCEPTII

Termenul limita de inscriere (trimiterea Acordului de participare la curs, completat si semnat) este de 15 zile inainte de data de incepere a cursului.

EXCEPTII DE LA TERMENUL LIMITA DE INSCRIERE:

 Mai pot sa ma inscriu dupa expirarea termenului limita de inscriere?

Inscrierea la cursurile organizate de CISEO se face cu minim 15 zile inainte de data de incepere a cursului, pentru a putea stabili detaliile organizatorice pentru toate partile implicate.

Pentru acordurile semnate, trimise dupa expirarea termenului limita, nu se garanteaza acceptarea inscrierii la curs.

PROCEDURA DE INSCRIERE ONLINE LA CURSURILE CISEO

Daca ai un cont deja creat in catalog, este necesar mai intai sa intri in contul tau in „Catalogul online cursuri CISEO”: https://cursuri.ciseo.ro si apoi sa urmezi pasii de mai jos.

Daca inca nu ai cont creat, atunci va fi necesar sa il creezi si apoi sa intri in contul tau, pentru a putea parcurge pasii de mai jos.

Pentru transmiterea cererilor de informare pentru cursurile CISEO si primirea pe e-mail a ofertelor de pret si a tutoror informatiilor necesare, este necesar sa intri pe pagina fiecarui curs dorit si sa folosesti butonul “Ma intereseaza” sau “Trimite cererea ta”

Asadar, alege cursul dorit si trimite online cereri de informare, din pagina fiecarui curs.

Pentru a beneficia de reduceri, mergi la Politica de Reduceri si Bonusuri, alege cuponul de reducere ce se aplica in cazul tau si foloseste-l in rubrica“COUPONE CODE” disponibil cand trimiti cererea ta, in pagina cursului.

De exemplu, primesti 10% Reducere pentru Inscriere online: Introdu cuponul CISEO_ONLINE. Apoi, asigura-te ca finalizezi cererea, folosind butonul “Trimite cererea ta”.

Nota: cuponul trebuie sa fie copiat/scris corect, fara spatii dupa acesta, ca sa functioneze.

La calculul Pretului final pe care il vei primi in e-mailul automat, se va tine cont de reducerea aplicata doar daca ai completat rubrica COUPONE CODE atunci cand ai trimis cererea online! Daca ai introdus online cuponul, atunci in acest email vor aparea detalii despre DISCOUNT -ul aplicat (% procent si tip reducere). Daca nu ai folosit cuponul, atunci pretul afisat in acest e-mail nu va contine reducerile, urmand sa le soliciti ulterior, cand trimiti formularul de inscriere la curs, completat si semnat.

Finalizarea procesului de inscriere de la curs se face doar dupa transmiterea “Acordului Ferm de Participare la curs” semnat (si stampilat, daca este cazul) si a documentelor solicitate, in functie de tipul cursului, precum si dupa achitarea taxei cursului in baza proformei si a indicatiilor primite pe e-mail.

1. CREAREA CONTULUI:

Inregistrarea pe site-ul https://cursuri.ciseo.ro presupune furnizarea unor date complete si reale, necesare deschiderii contului de utilizator. Furnizarea de date incomplete sau nereale conduce la neacordarea / suspendarea / anularea de catre CISEO a dreptului de utilizare a Site-urilor si Serviciilor CISEO. Este strict interzisa divulgarea datelor contului – Utilizator si Parola – catre un tert. Utilizarea contului tau de catre o terta parte, conduce la inchiderea imediata a contului si pierderea dreptului de utilizare a acestuia.

2. CERERI DE INFORMARE DESPRE CURSURI:

Pentru transmiterea cererii de informare despre cursurile CISEO si primirea pe email a ofertelor de pret si a tuturor informatiilor necesare, este necesar sa intri pe pagina fiecarui curs dorit si sa folosesti butoanele“Ma intereseaza” sau “Trimite cererea ta”, disponibile in pagina fiecarui curs.

Apoi, poti continua sa soliciti informatii pentru oricate cursuri doresti.

Pentru a finaliza inscrierea, este obligatoriu sa urmezi indicatiile din e-mail (transmiterea Acordului de partcipare semnat si achitarea cursului).

Nota: 1. Proformele se emit dupa ce se confirma cursul. 2. Catalogul functioneaza corect cu browser Mozilla Firefox / Google Chrome / orice alt browser de internet, cu exceptia Internet Explorer. Te rugam sa folosesti unul dintre browserele mentionate mai sus cand adaugi locuri, completezi si trimiti cererea ta de informare / rezervare, pentru a te asigura ca sunt afisate corect toate campurile si cererea ta ajunge la noi!

3. FINALIZAREA INSCRIERII LA CURS

Finalizarea procesului de inscriere de la curs se face doar dupa transmiterea Acordului de participare semnat si a documentelor solicitate, in functie de tipul cursului, si achitarii taxei cursului in baza proformei emise de CISEO, conform indicatiilor primite pe e-mail.

In formularele online iti sunt solicitate doar date sumare si nu date complete de identificare. Pentru inscrierea la curs, este necesar sa ne trimiti documentul oficial denumit “Acord de participare la curs CISEO“. Acest acord tine loc de contract simplificat.

In cazul companiilor mari, este posibil sa fie necesar si un contract detaliat. Te rugam sa ne anunti daca departamentul de contabilitate din compania ta solicita si un contract. Indiferent daca va fi necesar sau nu un contract, acordul de participare este obligatoriu, pentru ca acesta contine datele oficiale de inscriere ale fiecarui participant si confirmarea top managementului companiei.

FURNIZORII DE FORMARE PROFESIONALA

Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale (ANC – Autoritatea Nationala de Calificari, IRCA – Registrul International al Auditorilor Certificati, ISCIR, APMG, SAAS etc.), companii nationale/internationale sau lectori de renume.

Citeste aici mai multe detalii despre fiecare tip de furnizor din portofoliul CISEO

LECTORII

Cursurile sunt livrate de lectori cu vasta experienta profesionala, atat ca traineri, cat si ca auditori externi, de terta parte, la nivel national si international. Furnizorul de formare profesionala contractat este responsabil cu asigurarea lectorului la cursul selectat de participant.

Lectorii pentru cursurile ISO au o bogata experienta atat in calitate de traineri pentru furnizori de formare profesionala de top, Organisme de Certificare acreditate, companii nationale si internationale, cat si in efectuarea auditurilor de prima parte, de secunda parte si de terta parte, in calitate de auditori interni si externi ai Sistemelor de Management implementate in cadrul companiilor de orice dimensiune si din orice domeniu de activitate. Lectorii pentru cursurile IRCA sunt Lead Auditori, certificati IRCA – Registrul International al Auditorilor Certificati, auditori de terta parte si sefi ai echipelor de audit din cadrul Organismelor de Certificare acreditate, companii multinationale. Lectorii pentru cursurile ANC si ISCIR au o vasta experienta practica si pedagogica in activitatea de formare profesionala a adultilor, atestati ANC si ISCIR. Lectorii pentru cursurile Soft Skills sunt traineri seniori, certificati, experti in comunicare, rezolvarea conflictelor, managementul echipelor, leadership si coaching, cu peste 9000 de ore de training, in sesiuni individuale sau in echipa, pentru clienti din diverse domenii de activitate, companii nationale si internationale.

SELECTIA SI CONTRACTAREA FURNIZORULUI DE FORMARE PROFESIONALA SI A LECTORILOR

Cum se stabileste Formatorul care va sustine cursul?

Intre CISEO si partenerii sai (furnizori de Formare Profesionala) exista un contract cadru sau un acord de colaborare.

In functie de fiecare tip de curs in parte si grupa minima formata cu cel putin 15 zile inainte de data cursului, se stabileste si se contracteaza furnizorul de formare profesionala si lectorul.

Selectia Formatorului se face in functie de tipul cursului, disponibilitatea lectorilor in perioada agreata si cerintele grupei de participanti.

De exemplu, un curs acreditat IRCA este sustinut doar de un formator acreditat IRCA; un curs de auditor intern (pentru care, la nivel mondial, nu exista o acreditare anume) poate fi sustinut de orice formator, experienta si renumele lectorului fiind relevante pentru a atesta recunoasterea cursului si a diplomei, in domeniul ISO; un curs acreditat de ANC sau ISCIR este sustinut doar de un formator acreditat ANC / ISCIR etc.

De ce este nevoie de un termen de minim 15 zile intre formarea grupei si stabilirea formatorului?

Este nevoie de acest termen de minim 15 zile intre formarea grupei si stabilirea formatorului intrucat lectorul / formatorul este contractat dupa formarea grupei (minim 5/7 cursanti).

Din acest motiv si pentru eficientizarea procesului de sustinere a cursului, inscrierea la cursurile organizate de CISEO (insemnand trimiterea Acordului de participare completat si semnat) se face cu cel putin 15 zile inainte de data de incepere a cursului.

Accesul la curs se acorda numai în baza platii taxei de participare în contul mentionat in factura proforma emisa de CISEO.

FRECVENTA ORGANIZARII CURSURILOR

Pentru marea majoritate a cursurilor, grupele se formeaza de maxim doua ori pe an (la interval de 6 luni). Pentru cateva cursuri frecventa de formare a grupelor este trimestriala (o data la 3 luni).

Din acest motiv, daca vezi un curs planificat de mai multe ori, finalizeaza inscrierea pentru primul curs si nu te baza pe faptul ca se tine des si poti participa oricand. Daca ratezi o sesiune, se poate intampla ca grupa urmatoare se se formeze abia anul viitor.

LOCUL DE DESFASURARE

Cursurile deschise publicului (open) se pot tine Online sau la sala de curs.

Cursurile open (deschise publicului) pot fi programate si livrate in toate regiunile tarii:

Regiunea Bucuresti – Ilfov Regiunea Centru (Brasov) Regiunea Centru (Sibiu) Regiunea Nord Est (Iasi) Regiunea Nord Vest (Cluj) Regiunea Nord Vest (Oradea) Regiunea Sud Muntenia (Pitesti) Regiunea Sud-Est Dobrogea (Constanta) Regiunea Vest (Arad) Regiunea Vest (Timisoara)

Pentru anumite cursuri organizate la sala de curs, numarul minim de participanti se intruneste doar la Bucuresti si Brasov:  Regiunea Bucuresti – Ilfov si Regiunea Centru (Brasov).

In cazul in care nu este disponibil un curs in regiunea ta, te poti inscrie la un curs online sau transfera la alta regiune.

SALILE DE INSTRUIRE, FACILITATILE SI DOTARILE TEHNICE

Toti furnizorii cursurilor sunt responsabili cu asigurarea conditiilor tehnice sau a salilor de curs dotate adecvat unei instruiri optime, iluminate natural, cu posibilitate de realizare de videoproiectii in conditii optime, aer conditionat, acces internet, acces la masa de pranz, cafea/ceai (in cazul cursurilor organizate la sala), documentatia asigurata cursantilor etc.

Pentru cursurile online, este necesar sa te asiguri ca ai acces la calculator si o conexiune stabila de internet. Nu este necesara deplasarea si cazarea ta, insa trebuie sa ai sau sa te asiguri ca obtii in timp util cunostintele tehnice minime necesare pentru a te putea inscrie la curs.

Salile de curs pot fi la sediul furnizorilor de formare profesionala sau pot fi inchiriate.

NUMARUL DE CURSANTI

Grupele se formeaza cu un maxim de 15 cursanti si un minim de 5/7, la anumite cursuri, atat pentru cursurile organizate la sala de curs, cat si pentru cele online, sistem videoconferinta.

Pentru sustinerea cursului, este necesar sa te inscrii cu minim 15 zile inainte de data cursului.

PROGRAMUL CURSURILOR

Daca nu se mentioneaza altfel in pagina de prezentare a cursului, programul zilnic este de la ora 09:00 la ora 17:00, cu pauze.

Prezenta este obligatorie. Cursurile de la care se absenteaza nu pot fi recuperate iar cursantii care absenteaza nu pot fi acceptati pentru sustinerea examenului.

Nu se vor returna sumele achitate de cursantii care absenteaza sau care nu promoveaza examenul iar orice alte obligatii de plata, stabilite la momentul inscrierii, raman valabile.

CONDITII DE PARTICIPARE

Care sunt conditiile de participare la curs?

Pentru cursurile ISO (auditor intern, specialist, manager), este necesar sa cunoasteti domeniul specific standardului si cerintele standardului international.

Pentru cursurile ISO de Auditor/ Auditor Sef – Auditor Extern, de Terta Parte, acreditate IRCA – este necesar sa cunoasteti domeniul specific standardului, cerintele standardului si sa fi avut activitate anterior ca auditor. Acestea nu sunt conditii obligatorii, dar sunt cerinte minime pentru buna desfasurare a cursului si trecerea cu succes a examenului. Cursul de Auditor Extern / de Terta Parte inglobeaza si modulul de curs de Auditor Intern.

Pentru participarea la cursurile acreditate de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC)-cod COR, studiile superioare sunt obligatorii, precum si experienta in domeniu, si va necesar sa anexati documentele mentionate mai jos.

Pentru participarea la cursurile autorizate de catre ISCIR, studiile minime sunt obligatorii si va fi necesar sa anexati documentele mentionate mai jos.

DOCUMENTE NECESARE

Documentele obligatorii care trebuie transmise pe e-mail la adresa cursuri@ciseo.ro sunt:

Pentru toate cursurile:

1. Acordul de participare la cursurile CISEO* – completat cu datele de facturare, datele participantului, semnat si stampilat. Acordul se completeaza pentru fiecare participant. Vezi mai jos Cum se completeaza Acordul Ferm de Participare la Curs. 2. Copie CI participanti.

Pentru cursurile autorizate de Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC)- cod COR, va rugam sa anexati urmatoarele documente:

1. Acordul de participare la cursurile CISEO* – completat cu datele de facturare, datele participantului, semnat si stampilat. Acordul se completeaza pentru fiecare participant. Vezi mai jos Cum se completeaza Acordul Ferm de Participare la Curs. 2. Copie CI participanti. 3. Copie certificat nastere, 4. Copie certificat casatorie, 5. Copie certificat divort (daca este cazul), 6. Copie ultima diploma de studii sau adeverinta. 7. Copie diploma/ certificat care sa ateste competentele solicitate de standardul ocupational, conform specificatiilor pentru fiecare curs in parte.

EXAMINAREA

Pe tot parcursul cursului, performanta fiecarui cursant este evaluata in functie de sarcini, discutii, prezentari, contributii personale, sarcini indeplinite, gestionarea optima a timpului si punctualitate. In ultima zi de curs, participantii vor sustine examenul final din tematica prezentata la curs, cerintele standardelor, ghiduri si subiectele predate de lector pe parcursul zilelor de curs.

Toti participantii vor primi un certificat de participare.

Participantii care promoveaza examenul final vor primi certificatul / diploma de absolvire.

Cursantii care nu promoveaza examenul, vor putea sa participe, contra cost, la o alta sesiune de reexaminare.

DIPLOMELE / CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

Fiecare absolvent care promoveaza examenul final va primi diploma care atesta absolvirea cu succes a cursului urmat si trecerea cu succes a examinarii. Diplomele emise de furnizorii de formare profesionala sunt acreditate sau recunoscute la nivel national sau international, in functie de fiecare tip de curs in parte. Diploma cursantului detine acreditarile specifice tipului de curs accesat.

In cazul cursurilor acreditate ANC (Autoritatea Nationala de Calificari), diploma este acreditata de ANC – Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscuta de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii.

Suplimentul descriptiv este emis, in baza standardului international, de catre furnizorul de formare profesionala (de regula, organism de certificare acreditat international).

PRETUL si SERVICIILE INCLUSE

Pretul este stabilit pentru fiecare curs in parte si prezentat in pagina evenimentului. Acesta difera in functie de furnizorul de formare profesionala, numarul de zile, serviciile incluse, lectorul, tipul cursului, tipul acreditarii si standardul.

Serviciile si facilitatile incluse in pretul cursului sunt mentionate in pagina fiecarui curs.

In general, pretul cursului include: – Prestatia lectorului. – Suportul de curs – Sustinerea examenului. – Certificatul de absolvire (Diploma).

La majoritatea cursurilor organizate la sala de curs sunt incluse si facilitatile precum masa de pranz si protocolul – cafea/ceai pentru intreaga perioada de desfasurare a cursului.

Cursurile online includ facilitati precum programe software, resurse tehnice, resurse umane etc. care ofera suport permanent si faciliteaza sustinerea online a cursurilor. 

NOTA: Cursurile online includ costuri mari, importante, pentru facilitati precum programe software, resurse tehnice, resurse umane, timpul alocat si costul cu echipa tehnica / specialisti IT etc. care ofera suport permanent si faciliteaza sustinerea online a cursurilor. Per total, costul cursurilor online este mai ridicat decat cel al cursurilor organizate la sala de curs. Din acest motiv, nu este reala si corecta estimarea conform careia un curs online ar trebui sa coste mai putin decat un curs la sala de curs.

Preturile afisate pe site sunt in EUR si se adauga TVA, daca nu se precizeaza altfel in conditiile cursului respectiv.

TIPURI DE TICKETE / BILETE / REZERVARI & PRET

Ce tipuri de bilete/tickete sunt disponibile?

Sunt disponibile doua tipuri de tickete/bilete, acestea fiind prezentate in detaliu in pagina fiecarui curs:

1. Ticketul “PRET STANDARD”, valabil pentru cursurile organizate online sau la sala de curs.

2. Biletul pentru participarea la seminarii, workshop-uri sau evenimente de business din categoria “Evenimente dedicate companiilor si profesionistilor ce ofera calitate” este denumit diferit, si anume: “PRET EVENIMENT”. Pretul pentru acest tip de bilet se calculeaza diferit si nu intra sub incidenta termenilor si conditiilor de inscriere la cursuri sau a politicii de reduceri & bonusuri CISEO.

POLITICA DE REDUCERI

Fiecare cursant poate beneficia de reduceri si bonusuri daca sunt indeplinite conditiile Politicii de discount-uri si bonusuri CISEO.

Pentru discount-urile si bonsurile acordate va rugam sa consultati Politica de discount-uri si bonusuri CISEO: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/

Pentru a beneficia de reducere, alege / copiaza codul cuponului care se aplica in cazul tau. Daca atunci cand ai trimis cererea de informare online nu ai folosit cuponul de reducere, vei putea sa soliciti discountul care se aplica in cazul tau atunci cand trimiti “Acordul ferm de participare la curs”. Reducerea se va aplica direct pe factura.

Reducerile cumulate se aplica participantilor care indeplinesc cumulativ toate conditiile mentionate la descrierea cuponului, in Politica de Reduceri.

Reducerea se aplica la pretul fara TVA.

Reducerile pot fi accesate la data inscrierii. Dupa formalizarea inscrierii, nu va mai fi posibila efectuarea niciunei reduceri.

Referitor la cursurile private sau cele pentru firme (in-house), preturile si politica de discount-uri/ bonusuri sunt diferite, de aceea va rugam sa contactati direct Echipa CISEO: 0727963012 / office@ciseo.ro pentru orice solicitare de acest tip.

EMITEREA FACTURILOR

Cine si cand emite facturile?

Facturile proforma se emit de catre CISEO REGISTRAR SRL dupa primirea formularului de inscriere (“Acord Ferm de Participare la Curs”) si:

dupa ce s-a intrunit conditia minima de 5/7 cursanti inscrisi SAU dupa ce formatorul ne instiinteaza ca are grupa formata in cazul unui curs organizat integral de formator.

Facturile fiscale se emit dupa incasarea pretului cursului.

TERMENE DE PLATA

Cand se face plata cursului? Se achita un avans la data inscrierii?

Prima transa de minim 50% din pretul cursului se achita la data inscrierii / emiterii facturii proforma. Proformele se emit dupa ce primim Acorduri ferme semnate/ contracte de inscriere de la minim 5 – 7 persoane pentru curs..

Diferenta (a doua transa de 50%) se achita cu minim 5 zile inainte de data de incepere a cursului.

Exista un termen limita pentru achitarea cursului?

Da, pretul cursului trebuie achitat integral cu minim 5 zile inainte de inceperea cursului. În cazul neachitarii taxei de curs conform termenelor de plata, inscrierea va fi anulata fara nici un preaviz.

Se poate achita in mai multe transe?

Da, numai in cazul persoanelor juridice care achita contravaloarea taxei de participare pentru minim patru (4) – cinci (5) participanti si doresc stabilirea unui grafic de plati in doua – trei transe: cu cel putin 15 zile inainte de inceperea cursului se poate semna un contract de prestari servicii in care se va stabili achitarea unui avans la data inscrierii / semnarii contractului iar diferenta de plata se va putea achita dupa finalizarea cursului, dar inainte de data emiterii si transmiterii diplomelor.

Facturile pentru inscrierea la cursurile CISEO, sunt emise exclusiv de catre CISEO REGISTRAR SRL.

Plata aferenta cursurilor la care s-a facut inscrierea se va face numai in baza facturii proforma emise si transmise de CISEO REGISTRAR SRL.

Cursantul are obligatia de a ne instiinta pe email imediat ce factura a fost achitata. Inscrierea la curs nu este asigurata fara primirea confirmarii platii. Reducerile mentionate in Politica de reduceri se aplica pe facturile emise de CISEO REGISTRAR SRL, dupa ce au fost confirmate in scris de CISEO REGISTRAR SRL.

MODALITATEA DE PLATA

Cum se face plata?

Plata se face in contul bancar mentionat in factura emisa de CISEO REGISTRAR SRL, prin transfer bancar / Ordin de Plata sau depunere numerar in contul bancar.

Se accepta si plati in numerar?

Nu se accepta plati cash ( cu numerar) de la persoane fizice.

Se accepta plati la fata locului, la data inceperii cursului?

Nu se accepta plati la fata locului, termenul minim de plata fiind de 5 zile inainte de data inceperii cursului.

Se accepta plata cu cardul la fata locului?

Nu se accepta plata cu cardul. Plata trebuie facuta direct in contul bancar in RON, mentionat pe factura: 50% la data inscrierii si 50% pana cu maxim 5 zile inainte de inceperea cursului.

Se accepta plata in EUR sau in alta valuta?

Se accepta exclusiv plati in RON in contul mentionat pe factura emisa de CISEO.

CONFIRMAREA PLATILOR / ACHITARII CURSULUI

Dupa efectuarea platii, este obligatoriu sa ne trimiti si pe e-mail, la adresa cursuri@ciseo.ro  , confirmarea ta ca ai achitat pretul cursului.  Inscrierea participantilor la curs este finalizata doar dupa confirmarea achitarii proformei si transmiterea tuturor documentelor necesare.

 Cand trebuie sa trimit confirmarea platii cursului?

Dupa fiecare plata efectuata, participantul la curs sau reprezentantul legal al companiei are obligatia sa trimita la adresa e-mail cursuri@ciseo.ro   confirmarea sumelor achitate.

Inscrierea la curs nu este asigurata fara primirea confirmarii platii.

CONDITII DE RETRAGERE

Ce se intampla daca am achitat prima transa sau pretul integral si nu mai particip la curs?

Formularele de inscriere tin loc de contracte (simplificate sau detaliate) iar taxele de inscriere la curs sunt obligatii de plata ce curg din momentul semnarii acestuia. Sustinerea unui curs in sistem deschis publicului presupune un proces de organizare serios, riguros si complex, in care sunt angrenate mai multe persoane juridice, Organisme de Certificare, companii internationale si grupuri multinationale, lectori renumiti, cu o agenda foarte incarcata, sali de curs/conferinte solicitate pentru inchirierea carora este necesar un avans, echipe tehnice / de specialisti IT si alte cheltuieli anticipate sau ferme la momentul contractarii.

Din toate aceste motive, plus cele mentionate la rubrica “TERMEN LIMITA DE INSCRIERE”, retragerea de la un curs open se poate face doar in conditii exceptionale si are consecintele legale prezentate mai jos.

Ce se intampla daca ma inscriu si nu mai particip la curs?

Daca doresti sa te retragi de la curs, datorita unor situatii imprevizibile, se aplica urmatoarele reguli:

Daca anunti Echipa CISEO, în scris, cu cel putin 15 zile inainte de prima zi a cursului, poti opta fie pentru restituirea integrala a taxei de curs platita, fie pentru participarea la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar.

Daca anunti Echipa CISEO, în scris, cu cel putin 10 zile inainte de prima zi a cursului, penalitatea este de 50% din pretul cursului. Astfel, prima transa achitata nu se va returna iar daca nu ai achitat deja prima transa, atunci vei avea obligatia legala sa o achiti in maxim 5 zile calendaristice.

Daca anunti Echipa Ciseo, in scris, cu mai putin de 10 zile inainte de prima zi a cursului, penalitatea este de 100% din pretul cursului. Taxa de curs achitata nu ti se va returna, iar daca nu ai achitat inca pretul integral, atunci vei avea obligatia legala sa il achiti in maxim 5 zile calendaristice.

In cazul inlocuirii unui participant deja inscris, printr-o notificare prealabilă, nu se va percepe nici o taxa de retragere. Incepand cu 10 zile inainte de data cursului nu se mai accepta cereri de retragere iar contractele semnate (in forma simplificata sau detaliata) sunt in vigoare, obligatia de plata integrala a cursului fiind in sarcina semnatarului / reprezentantului legal.

In cazuri excepţionale (de exemplu, probleme grave de sanatate), poti adresa o cerere de retragere Echipei CISEO. Cererea trebuie insotita de documentatia corespunzatoare (adeverinta medicala). Cererea de retragere trebuie depusă cu cel puţin 24 de ore înainte de următoarea zi de curs. In acest caz, se va proceda la inscrierea cursantului la o grupa ulterioara.

REPROGRAMAREA CURSULUI

Ce se intampla daca am achitat prima transa de 50% din pretul cursului si acesta se reprogrameaza?

Dupa primirea unui numar de minim 5 – 7 Acorduri Ferme de participare la curs cu cel putin 15 zile inainte de data de incepere a unui curs organizat de CISEO sau dupa ce formatorul ne instiinteaza ca are grupa formata (in cazul unui curs organizat integral de formator), confirmam cursul cu toti participantii care ne-au trimis anterior Acordul semnat si apoi emitem proformele.

Dupa emiterea proformelor, cursul nu se mai reprogrameaza decat in cazuri exceptionale. Formularele de inscriere tin loc de contract iar taxele de curs sunt obligatii de plata, retragerea de la curs fara un motiv intemeiat neputand anula obligatia de achitare a taxei (vezi rubrica conditii de retragere de mai sus).

Totusi, daca vom fi in situatia exceptionala de a reprograma un curs, vom informa participantii inscrisi cu 5 – 10 zile inainte de data inceperii.

In cazul in care cursul este reprogramat iar participantii nu mai poti participa la noua data, se poate opta fie pentru restituirea integrala a taxei de curs plătită, fie pentru participarea la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar. Se aplica conditiile de retragere de mai sus.

Ce se intampla daca nu se intruneste numarul minim de participanti care au trimis Acordul de participare semnat cu 10 zile inainte de data planificata pentru inceperea cursului?

Daca nu este intrunit numarul minim de participanti care au trimis Acordul de participare semnat, cursul va fi reprogramat la o data ulterioara. Data se va stabili in primul rand in functie de preferinta participantilor deja inscrisi.

In acest caz, cursantii au posibilitatea de a opta pentru o noua perioada a cursului sau de a solicita restituirea integrala a taxei de inscriere.

Ce se intampla daca nu se intruneste numarul minim de participanti care au achitat integral cu 5 zile inainte de data planificata pentru inceperea cursului?

Daca nu se intruneste numarul minim de participanti care au achitat integral cursul cu 5 zile inainte de data planificata pentru inceperea cursului, cursul va fi reprogramat la o data ulterioara.

Ce se intampla daca cursul este reprogramat iar tu nu poti participa la urmatoarea data planificata?

In cazul in care cursul la care te-ai inscris este reprogramat din motive obiective iar tu nu mai poti participa la noua data, poti opta fie pentru restituirea integrala a taxei de curs plătită, fie pentru participarea la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar. Se aplica conditiile de retragere de mai sus.

Ce se intampla daca Furnizorul cursului nu mai accepta inscrieri?

Furnizorul cursului își rezervă dreptul de a închide grupe cu mai mult de 5 sau 10 zile inainte de data cursului. În cazul în care nu te putem transfera la un curs potrivit, îți vom returna suma plătită integral, fără a oferi dobândă sau alte compensații.

CONDITII DE RESTITUIRE A TAXEI DE INSCRIERE LA CURS

Taxa de inscriere la curs se ramburseaza:

Integral 100%, doar in cele doua cazuri de mai jos: 1. Dacă anunţi Echipa Ciseo, în scris, cu minim 15 zile înainte de prima zi a cursului, ca doresti sa te retragi si nu doresti sa optezi pentru participarea la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar. 2. In cazul in care cursul la care te-ai inscris este reprogramat de furnizor din motive obiective iar tu nu mai poti participa la noua data si nici nu doresti sa optezi pentru a participa la urmatoarea sesiune a aceluiasi curs sau a unui curs similar.

Partial 50% – Daca anunti Echipa CISEO, în scris, cu minim 10 zile inainte de prima zi a cursului, penalitatea este de 50% din pretul cursului. Astfel, prima transa achitata nu se va returna iar daca nu ai achitat deja prima transa, atunci vei avea obligatia legala sa o achiti in maxim 5 zile calendaristice. Daca ai achitat cursul integral, ti se va returna 50% din suma in baza unor documente (medicale) care dovedesc imposibilitatea participarii. Intrucat activitatea persoanelor juridice este reglementata fiscal si contabil, avem nevoie de o justificare oficiala, in scris, pentru motivul retragerii tale de la curs.

0% – Taxe de curs nu se ramburseaza daca doresti sa retragi cu mai putin de 10 zile inainte de data de incepere a cursului. Taxa de curs achitata nu ti se va returna, iar daca nu ai achitat inca pretul integral, atunci vei avea obligatia legala sa il achiti in maxim 5 zile calendaristice.

CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Prin înscrierea la curs îți dai acordul ca CISEO să colecteze și să proceseze aceste informații pentru scopurile precizate mai sus, care pot implica transferul datelor tale către partenerii CISEO.

Datele cu caracter personal furnizate pentru intocmirea Facturii proforme, Facturii fiscale, deschiderea contului si completarea Certificatului de absolvire / Diplomei au caracter confidential si sunt utilizate cu respectarea legii.

Politicile noastre privind confidentialitatea si protectia datelor tale cu caracter personal sunt disponibile aici: https://ciseo.ro/protectia-datelor/  

Prin crearea contului, transmiterea acordul de participare la cursuri si utilizarea site-urilor CISEO, inclusiv al catalogului https://cursuri.ciseo.ro, iti dai acordul pentru prelucrarea datelor tale si pentru Politicile noastre privind confidentialitatea si protectia datelor tale cu caracter personal.

Informare GDPR privind prelucrarea si protectia datelor: Te informam ca datele solicitate prin formularele de creare a contului, inscriere la curs sau cererile de aplicare pentru serviciile CISEO si ale partenerilor nostri sunt datele minime necesare pentru satisfacerea cerintelor legale privind intocmirea ofertei, contractului si facturii, pentru exercitarea obiectului legitim de activitate al societatii, inclusiv pentru elaborarea documentelor cerute de ANC, ISCIR, IRCA, SAAS, AMPG si alte organizatii sau organisme de certificare si/sau acreditare nationale sau internationale, sau pentru identificare in cazul eventualelor dispute juridice.  Obiectul nostru de activitate nu se poate desfasura fara prelucrarea acestor date in scopurile mentionate mai sus iar datele tale personale pot fi utilizate in scopul contactarii in vederea oferirii de servicii de instruire, implementare si certificare.

Ne dorim sa stii ca depunem toate diligentele pentru a lua masuri in vederea stocarii si prelucrarii datelor cu caracter personal in conditii de siguranta si securitate, conform legislatiei in vigoare. Durata pastrarii acestor date este conform prevederilor legale. 

Te rugam sa retii faptul ca transmiterea formularului de creare a contului sau de solicitare informatii despre cursurile CISEO presupune faptul ca se va crea un cont in catalogul CISEO de cursuri open si vei primi pe e-mail si telefon informatii si noutati despre toate cursurile si serviciile promovate de CISEO. Vei avea posibilitatea, oricand dupa trimiterea acestui formular, de a solicita retragerea acordului tau de prelucrare a datelor tale personale, printr-o cerere transmisa pe email la adresa: protectiadatelor@ciseo.ro

De asemenea, iti vei putea exercita oricand, dupa trimiterea acesui formular, urmatoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de stergere, dreptul de a restrictiona procesarea, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la obiectii, drepturi legate de luarea de decizii automatizate si de profilare.

ACTUALIZAREA DATELOR SI COMUNICAREA INFORMATIILOR

Toate informaţiile se pot modifica în cazul în care apar schimbări în programul de curs, erori de scriere şi tipărire. Vizitatorii site-ului sunt obligati sa verifice cu regularitate datele publicate online referitoare la cursurile care ii intereseaza.

Toate companiile şi persoanele fizice care intră în relație contractuală cu CISEO ca urmare a înscrierii la curs, pot primi informaţii pe e-mail sau telefon/fax de la reprezentantii CISEO si de la partenerii nostri (furnizori, formatori, lectori etc.) Cu excepţia cazului în care destinatarii trimit o notificare scrisă prin care să specifice contrariul, aceştia vor primi primi informaţii suplimentare prin telefon/fax sau e-mail.

EVALUAREA GRADULUI DE SATISFACTIE A CLIENTULUI

In formularul de feedback, completat online dupa finalizarea instruirii de catre fiecare participant la curs, se vor evalua conditiile de organizare si livrare a cursului, workshopurile, prezentarea trainerului, modul in care acesta a raspuns la intrebari si experienta sa pedagogica etc.

Data actualizarii: 20 martie 2020

Citeste si:

Ghid utilizare catalog: https://cursuri.ciseo.ro/ghid-inscriere/

Politica de reduceri: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/

Formulare de inscriere la curs: https://ciseo.ro/acord-cursuri-ciseo/

[printfriendly]